Ons team

  

Crista Slotboom

Onderbouw

Ik ben rustig, leergierig en neem mijn ervaring mee. Ik heb zestien jaar in de kinderopvang gewerkt: baby's, peuters en naschoolse opvang. Het is heel leuk om elke dag op school toch weer nieuwe dingen te kunnen leren. Het halfuurtje dat ik alleen met de jongsten doorbreng tussen één en half twee is helemaal mijn ding. Leuk om elke dag daar weer iets nieuws voor te bedenken. Wat ik kinderen mee wil geven is: school is echt leuk!

 

Louise Verhoef

Midden- en bovenbouw

Ik vind het leuk om op deze bijzondere school te werken, omdat de basis van De Verwondering is dat het kind mag zijn wie het is. Ik ben vijftien jaar geleden als juf begonnen. In 2018 heb ik de studie Onderwijskunde afgerond en ik ben nu aan het promoveren. Het onderwerp van mijn proefschrift is de ontwikkeling van een onderzoekscultuur op een school. Van het onderwijs vind ik vooral het aspect leuk om met kinderen na te denken over hoe je met elkaar en de omgeving omgaat.

Annemieke Zuiker

Midden- en bovenbouw, clubjes

Ik ben Annemieke Zuiker. Al tijdens mijn hele loopbaan, zowel in de gezondheidszorg als nu in het onderwijs, heb ik het belangrijk gevonden om kinderen op maat te begeleiden. Geen een kind is hetzelfde. Dat kinderen verschillend mogen zijn in hun manier van leren en hun talenten mogen benutten, spreekt mij enorm aan van De Verwondering. Ik ben dan ook heel blij dat ik deel mag uit maken van deze prachtige school!

Freek de Vries

Midden- en bovenbouw

Sinds november 2014 werk ik bij De Verwondering. Ik vind het helemaal te gek om met de nieuwste technologieën (21st century skills en flipping the classroom) te werken en daarmee te zorgen voor passend onderwijs voor ieder kind dat ook leuk en interessant is. Ik vind het erg belangrijk om te kijken naar de talenten van kinderen en te zorgen dat ze ook de ruimte krijgen om die verder te ontwikkelen. Ik hoop dat de kinderen gewoon een toffe leerzame tijd op De Verwondering hebben.

Jan-Willem Duim

Onder-, midden- en bovenbouw

Vanuit 'meesterflex.nl' zie ik veel scholen van binnen. De Verwondering springt er voor mij uit als een school waar de kinderen zich mogen ontwikkelen in wat het best bij hen past. Dit zonder elkaar 'kwijt te raken'. Je eigen weg mogen (en kunnen) bepalen is zo waardevol in het onderwijs!

Dorus Nibbering

Onder-, midden- en bovenbouw, clubjes, gym

De Verwondering biedt veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling van de kinderen. In de gymlessen bied ik een veilig kader aan waar de kinderen de ene keer zelfstandig keuzes kunnen maken over wat zij doen met de aangeboden materialen, de andere keer gaan zij in kleine groepjes langs verschillende onderdelen en afwisselend doen wij ook klassikale spellen. 

Ik wil de kinderen graag leren om samen te werken, elkaar te begrijpen en op zichzelf te vertrouwen.

Martine Duijm

Onderbouw

Ik ben moeder van twee jongens en mijn loopbaan begonnen als  apothekersassistente. In 2008 ben gestart met de lerarenopleiding op de Ipabo. Na een paar scholen in Amsterdam, ben ik blij dat ik op De Verwondering mag werken: een bijzondere school waar elk kind zichzelf mag zijn en zijn of haar talenten kan gebruiken om te leren op eigen niveau. De motivatie van de kinderen op deze school werkt ontzettend inspirerend en maakt dat ik elke dag met extra veel zin naar school ga!

Bart Jesse

Midden- en bovenbouw

Als kinderen zelf nadenken over hun ontwikkeling, worden ze eigenaar van het eigen leerproces. Toen ik op De Verwondering kwam kijken viel mij dit direct op. Ik kijk er dagelijks naar uit om de kinderen te begeleiden en uit te dagen in dit proces. Ik vind het mooi om te zien hoe er vanuit het kind zelf wordt geredeneerd en dat ze de kans krijgen zich te verwonderen.

Tijl Rood

Directeur

Wat een eer en een genoegen om bij te dragen aan de leukste en leerzaamste school van Waterland en verre omstreken! Ik ben trots op de lerende gemeenschap die De Verwondering is. Gepersonaliseerd onderwijs laat kinderen schitteren en leidt tot goede leerprestaties. Ik ben trots op het team, de docenten in de talentvakken, de excursies en de ondernemingen. Het is elke dag weer een feest om mijn bijdrage te leveren aan deze fijne school!

Marieke Gobel

Onderbouw, dramalessen

Ik ben sinds 2014 als drama-docent verbonden aan De Verwondering. Sinds augustus 2021 begeleid ik ook de kinderen in de onderbouw. Het jonge kind is van nature nieuwsgierig om te leren. Zij leren door te doen. Daarom zingen en bewegen we veel in de onderbouw.  En hebben we een heel ruim aanbod van ontwikkelingsmateriaal, waaronder ook Montessorimateriaal.
De Verwondering geeft ruimte aan het ontdekken van het talent (of de talenten) van ieder kind. Dat maakt dat wij een heel bijzondere school zijn.

Laura Hollander

Midden- en bovenbouw

Mijn achtergrond ligt bij productinnovatie in sportartikelen. Toen ik de overstap gemaakt had naar het onderwijs, ging mijn voorkeur ook uit naar een vernieuwend schoolconcept. Ik krijg energie van een gedreven team in een innovatieve school. De onderwijsaanpak op De Verwondering, waar de school en zijn team uit elke leerling het maximale wil halen maar waar de leerling vooral ook zichzelf kan en mag zijn. spreekt mij erg aan.

Deze website maakt gebruik van cookies

Esprit Scholen neemt uw privacy zeer serieus daarom maakt espritscholen.nl alleen gebruik van essentiële cookies zonder (herleidbare) persoonsgegevens.